Thursday, February 17

tiring day .

wed, 16 feb 2011

uhh. well , as usual. bgun pagi then direct to school. 
first period : add math . walaweeh. add math aku !
 alhamdulillah, GAGAL :( kau ada? takdaaaaa :(
so , kene bwat correction ! 1 soalan 20 kali. tapi 
cikgu bgi kelonggaran buat 10set dulu.
tq cikgu :') tu pun saya buat dah stgh mati




ptg tuhh, aku ade sukan tara. walawehhh.
penat tahap gaban. mula2 lompat jauh
then lontar peluru, after that lari !
oh gosh! sgt2 memalukan :( tgh2 lari 
and dah dpt leading yg lain aku tejatuh
kaki tetiba cramp. otak2 bdenyut2.
maybe kurang oxygen. tahu2 je aku. ahaha !
dah terjatuh, aku bgun then smbg lari.
sampai je kat garisan penamat aku 
teros duduk kat pbsm. oh yeah.. 
kakak tuh ltak spray ape tah kat kaki aku.
walawehh . sejuk ! ahahaah
masa na balik mimie n zaty pimpin aku
kaki aku gigil2 . klaka sehh. 
SUMPAH , aku malu. HAHAHA :D
apa boleh buat la kann. nasi da jd bubur.
heeeeeeeeeee :)
balik umah , mandy then tdo kjap.
ta lama pas tuh , bgn buat correction add math!
10 set wehhh ! maty aku.
arround pukul 2 baru siap :(
siap je tros tdo. aku tido mati
aku rasa lau perompak masok umah pun 
aku ta seda. ahaha!
then 5.30++am patta kejut ! 
HAHA, thnkssss pattta :D

No comments:

Post a Comment