Thursday, November 17

Dah lama tak terjadi :(

hmmmmmmmmmm. semalam tak dpt tido :O 
bnyk sgt benda yg difikir.
ye la fikir nak masak ape , 
nak kemas rumah , 
nak basuh kain :O
haha okay ni tipu :P
muntah kakak2 aku baca 
kalau aku ckp aku kemas umah :P
heeeeeeeee, dah biasa tidur lambat kan ,
so smlm susah nak tdo.
walaupun tahu keesokan harinya 
nak sekolah , tapi 
still
tak boleh tdo :O
dah tak boleh tdo tuu,
ape lagi , memandangkan skrg
aku PEMBACA NOVEL .

so , aku on lampuu,
then mulakan operasi membaca :)

baca punya baca, 
tak sedar dah pukul 3 pg :O
mata dah tak larat sgt dah , teros tdo .
set alarm pukul 5.30am. 
oh goshh ! 
tak sedar =='
sedar dah pukul 6.38am sbb dpt 
mesg dari Hana =='
then mengelabah bgun , 
baju and tudung tak gosok 
so , gosok ala kadar jea.
haha :P
tnya ayah , kenapa tak kejut adik?!? 
ayah ckp  " laa, sekolah ke? igtkan x skolah "
okay . *speeeechlessss 
ahhhh novel punya pasal lah ni ! 

No comments:

Post a Comment