Friday, March 16

MSSD bowling :D

assalamuaalaikum. sudah sekian lama rasanya tak update blog ni , kan ? hehe. bukan tak sudi, cuma masa saja tak mengizinkan utk saya menghadap laptop ni dan update blog :] ha ? ape ? rindu ? alololo. rindu kamu jugak XD *perasan tak, perasan tak :P ehh soryy , overacting pulak dah =P

okay , kembali ke tajuk utama. pada tanggal 23 feb 2012, ade satu Kejohanan Boling Tenpin MSSD Batu Pahat telah diadakan :P SMK Seri Gading telah menghantar 9 org wakil under 18 utk menyertai kejohanan tersebut.

Anwar, Akmal, Fahmi, Irfan, Huda, Hana, Syaza, Suhaida dan Afiqah :]

haa inilah dia muka handsome , comel , cantek , kacak yg join kejohanan tu :) ade lg sorg yg takde dalam gmbr ni, Anuar Ramlam :) pagi tuu , boys U18 yg lawan dulu. okay cun. tap tap tap. beberapa jam kemudian diorg pun habis lawan. hebat ? terror ? tu jgn ckp lah kan. boleh pecah kotttt pin tu :P muehehhe. 

k dah , lpas boys punya game, girls u18 pulak . aku sama lane dgn Hana. k jap. b4 bertanding. " seluar yg ade poket tak bertampal tidak dibenarkan "  masa diorg cek tu, diorg ckp seluar gitu tak boleh pakai and i was like @#$%^!  kayy , mmg aku down gila masa tu . aku diberi dua pilihan , 1) pergi beli seluar dekat dan 2) disqualified dari game tu . and yesss !aku mmg nak tarik diri dah . tapi kena marah oleh kawan2 . sobs sobs. so , aku mnx tlg mak kawan aku utk belikan seluar , nasib baik size ngam2 :) 

haa , first game tu mmg drop lahh kan sbb mental dah bercelaru mcm ape tah ! tp berkat dorongan dan sokongan kawan2 dari belakang, Alhamdulillah dapat juge naib johan :) 


meraka yg dapat TOP 4 , dipilih utk ke MSSJ. okay , seronoknya ! tp dalam masa yg same bingung jugee taknak pergi sbb risau nnt kat sana takde gang ;( 

eh jap jap , dah abis baca MSSD kan ? meh baca MSSJ pulak :) 

No comments:

Post a Comment