Thursday, February 21

bersara. :'(

hi Assalamualaikum! heyy.. its been a while tak update kan? maaflah! I ni bekerjaya tu yang busy je memanjang, hihi.. lepasni you guys jgn muak pulak baca blog i tiap2 hari sebab i dah tak kerja. dah tua lah , terpaksa bersara , nak jaga anak dan cucu dekat rumah ! wakakaka tak tak. I dah benti kerja sbb Fair tu dah habis so I kerja 31 hari je lah ! konon2 kontrak dah hbis lah ni ae.. heheeh

okayy, entry kali ni, I nak buat summary pasal 31hari I bekerja tu.. hm hmm sedih sebenarnya bila dah tamat tempoh kerja ni :'( sedih sgt sebab terpaksa tglkan aifaa growww , amirlano , acap , danny phantom , kak fatin , kak aisyah , cikguu , shafiq , ain dan ramai lagilah ! mohon takde yg kecik hati k ? hehee tapi apa boleh buat takdir menentu segalanya , kita terpaksa berpisah jua :P HAHAHA gegegegegeliiii XD

hm hm meh sini nak describe sensorg .

KAK FATIN
- akak comel yg sgt happening dan gila-gila ^^ best dpt kenal dgn akak ni.. dia banyak cakap , pelawak dan yg penting dia GILA XD hahaha kakkk kita syg akak :D

KAK AISYAH
- ha akak ni lah yg slalu sponsor gula dan selalu tarikkan motor I time balik XD kesian akak ni dibuli... hehehe

AIN
- woi ! hahaha untunglahhh ada 'abg' :P akuu ? hm hmmmm XD weh jgn lupa aku tauu. nnt pepetang bila free kte jenjalan k ? thnks for everything :D

AIFAA GROWWWW
- the sweetest one. HAHA. eh hi aifa XD dia ni ha bapak segala wayang ^^ suka buat lawak tp kadang2 org tak gelak pun lepastu dia bengang..dia sweet XD lalalalalala~ abaikan.. dia gila , ya! sgt gila ! dia baik dia caring dia um um umm mcm2 lah !

AMIRLANO
- hey Captain :) amir comel XD dia ni budak bb. seghonok betul dpt kenal dgn dia.. baik orgnya . comel. dia skrg mengandung. hahah ce tgk perut dia... harap2 baby girl lah ea :P aku slalu buli kau kan mir ? tp kau sabar je.. sory tau mir :DD

DANNY PHANTOM
- hi Amoi ! rambut sehat ? HAHAHA rindu nak memporak perandakan rambut kau doe :( untunglah baby face sampai ada org terpikat :P eh jaga rambut elok2 tau amoi. jgn kasar sgt lepas ni . ce lembut sikit.. ahh lembut bukan mcm pondan.. lembut mcmm em emm ahh kau fikir lah sendiri !

CIKGUU & SHAFIQ
- ahhhhhhhhhhh mereka berdua JAHAT ! ya JAHAT bukan jahat sahaja , malah KEJAM ! hahahaha taktak , maaf ye abg duorg ni. taklah mereka baikkk.. yaaaaaaaaaaaaaaa, sgt 'baik'.. telampau baik. tu yg suka buli aku tu. tak hbis2 nak saiko aku mementang lah aku ni comel XD HAHAHA

ACAP
- aku dgn acap ni ada satu persamaan. apa? KETINGGIAN ktorg. ktorg sama tinggi dan ktorg sering dikata budak kecil. haissshh sabor je lah !

KHAIRYLL
- phewww ~ seriusly gua igt budak ni atas gua tp rupa2nya sebaya ==' HAHA mula2 dia sombong tauu lps gua follow dia kat twitter ktorg terus rapat..hihi.. wehh thank ajar aku buat kraf jadahnya tuu. hihihi.. rambut jaga elok2! ^^


eh korang , nice to know you guys. you guy HEIPENINGGGG gila ! thnks ea. syg korg !
okay , ini sahaja mungkin ? nnt kalau ada apa2 yg menarik akan dikongsi lagi :) 

No comments:

Post a Comment