Saturday, May 21

err, prinsip akaun?

 assalam :)
uwaaaa , apedehell prinsip akaun ni wehhh?? errrr , soalan mcm tayikkkk. senang namati XD hahahaha. aduiiiihhh cmne aku nak bukal hotel nnt kalau akaun aku ni agak TEROKKK??? aduiihh duihhhh , mati la cmnieee. abes la angan2 aku kannnn.  kalau la aku dpt bukak hotel pun , habis lahh akaun hotel aku tunggang langgang nnt . OMG , parah ahh cmni??? hahahaah takkan aku nak upah org suoh uruskan akaun? ooo NO NO NO ~~~ ta boleee ta boleee . aku yg kene uruskan nnt XDD hahahaha , pelik btol angan2 aku nieee..

**** 
now kat negeri sembilan .. semalam ktorg se-family g MERONGGENG kat town seremban.. ahahah, gempak doee. awwsomee!!! tgh round2 town kan , aku ternampak basikal merempit. HAHAHA , gempak namati . perghhh , na tgk lagi na tgk laki~~~ HAHAHAHA. waaa , ramai nye yg ajak aku pergi tgk Nur Kasih arini & esok , alahaiiii , sorry korg ... aku kat n9.. takpat join . nexti time la kay :)) hahahaa , ummm sory juga lately ni jarang update blog sbb busy ngn mid year exam. next week last ! oh yeahhh , then holiday . woooohoooo , i gotta feeling xD HAHAHA . k lhaa babaiiii bai :P :)

wasalam .

lovesss, 
huda

No comments:

Post a Comment