Thursday, May 12

mieemieeeeraraararaaaa ! :)

haaaaaaaaaaaaa, ni ade sorg lagi budak rq suoh buat pasal dia :) errr sapee? emm, nama dea Nur Amirah Zakirah. dia nii kwn baik aku masa d sibu. errr, baik ker? heheheeh :) ape2hal yg blaku aku akan cter kat dia. aku suka sapa , aku benci sapa sumaaa lahhh . aku akan bagi tau dia :) dia simpan rahsia aku.. ehh rahsia keee? hehehehe. aku mula rapat ngn dia since fom 3 kat smkbandar sibu :) cmne leh rpt ? okayy ni yg nak citer nie. aku rapat ngn diaa sbb dia tompang aku time nak balik skola, hehe :) so, hari2 ktorg balik sama-sama. kdg2 , aku suoh dea lepak dekat umah aku dulu, ptg sikit baru hantar dia balik umah, diaa pun on jer, hehe. syg kau lah mira! :)) then , aku masuk kat pusat tusyen nie , dekat ngn sugar bun. then aku ajak lah dia skali sbb aku xde gang. heeeeee, dia pun on jerr :) heeeee , almost everyday dating kat sugar bun. kan mira kan? HAHAHA. gossip jea. aku salu pnjm spek kau sbb aku niee rabun ckit. HAHAHA. tq kay . jasa mu dkenang sampai bila-bila ;) hahah , kau lahh sahabat ku . cehhh , ayat tak boleh bla kan ? errr , tapiiiiiiiiiiiiii kebahagiaan tu semua berakhir sbb aku transfer g Johor. sumpah sedih nak tglkan kau n kawan2 lain :'( hmmmm..... tp itu kan takdir, setiap pertemuan mesti ada perpisahan :( aku takkan lupa yg kau sanggup TAK PERGI SEKOLAH sematamata nak hantar aku g airport :) heeeee, kau bagi aku bear kaler putih yg comell. muahhmuahhh . love you beb :) best friend forever k syg ? that's all. imysm ! aku semampai sayau ke dik :)

err, budak ni ade fb tak?? ade adee, add lah fb dea >>>> miemierara <<<<

No comments:

Post a Comment